onsdag 10 november 2010

Relationsresan

Vad gör man en kväll efter en dag i skolan och eftermiddagsjobb? Jo man lägger ner 3 timmar och 3564 mustryckningar till att döda Boss Juliana i Mafia Wars. Seg jävel men lyckan var faktiskt enorm då jag la in dödsstöten. Medans jag avvaktade stamina så hann jag med en del facebooktest också. På relationsresan (om man skulle fixa att resa ihop) så fick jag 60% med Vickis och 30% med Linda. Fail. Jag trodde helt seriöst att jag skulle naila Vickis med tanke på alla våra överlevnads kick-offar. Så jobbigt då man liksom trott att man funkat ihop med en person och sen säger facebook att det är fel. Innebär detta att jag borde ta bort Vickis och Linda från "mina vänner"-listan?

2 kommentarer:

  1. Jag tänker att så länge det är över 50 % så borde det ju vara godkänt? Då överväger ju fördelarna i reserelationen liksom... Sorry Linda! :P

    SvaraRadera
  2. Aah men du har en poäng där faktiskt. Jaja men då är det bara Linda jag kapar från min facebook...eller bara undviker att resa med henne.

    SvaraRadera