söndag 21 november 2010

Batmangrottan

Jag ska ha en idéskiss klar tills imorgon. Men det har jag inte. Inte ens en idé. Märks att jag är på bättre humör då min produktivitet minskar. Kanske om jag lägger mig så sover jag fram världsbästa idén. Eller så skriver jag ihop något på föreläsningen.

Imorgon kommer ett lyckligt par över till mig och ska kolla in min lägenhet som dom ska flytta in i efter nyår. Det kommer möjligtvis kännas lite konstigt. Nu ska dom liksom ta över Batmangrottan. Och vad kommer Batman, jag, göra utan min grotta?

Jag intalar mig själv att jag är sådär sjukt spontan och cool just nu då jag säger upp lägenheten och har ingen aning om vad som händer efter nyår. Fast egentligen handlar det bara om att saker inte riktigt går så smidigt som jag vill. Men detta är ändå behövligt. För att prata metaforiskt så om man säljer båten så är det bara att simma, fort som fan! Eller hur man säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar