måndag 8 november 2010

Min dag med Linda

Idag har jag haft en heldag med Linda. Det har varit en riktigt awesome dag faktiskt. Vi var nere på stan, hon lärde mig allt om försäljningsteknik. Mer eller mindre frivilligt från min sida. Vi åt kinamat och sushi till lunch och sen drog vi hem till mig för jag skulle färga hennes hår. Det gick väl helt okej att färga håret, förutom den lilla detaljen att det blev bitvis gult. Egentligen sjukt kul, hon blev som en liten påskkyckling. Gulligt. Sen satt vi på hemnet och kollade in en massa lyxlägenheter och liksom tänkte "om jag bara hade 14 miljoner". Fast om jag hade 14 miljoner så skulle jag nog inte lägga 14 miljoner på en lägenhet. Skulle va svårt att inreda med något passande om pengarna skulle vara slut. Liksom en begagnad röd Klippansoffa bredvid den enorma öppna spisen. Typ kanske 3 miljoner på lägenhet och spara 11 miljoner. Det skulle vara mer vettigt. Eller varför funderar jag ens på detta då jag inte har 14 miljoner...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar