tisdag 2 november 2010

Neon electrical light english glass letters green eight

Hade liksom lovat mig själv att inte skriva om min bitterhet någonsin i bloggen men misslyckades lite igår. Men det är lugnt, sådant som händer, drevs av stundens allvar eller något. För idag är det faktiskt sjukt mycket bättre.

Fick någon slags produktiv psykos inatt och gjorde klart två restuppgifter och fick meddelat mig för en stund sedan att bägge två är godkända. Skönt! Det är det som är så fint med allting. Så fort man hamnar i någon slags kris så börjar man plötsligt göra en massa nödvändigt och får för sig att träna. Kanske blir man fit på köpet.

Nu ska jag sitta och kolla in lite jobb att söka. Ikväll blir det middag och filmkväll hos Yvonne. FavvoJaocb är här hela veckan så man får lite kvalitetstid med honom. Mysigt!

1 kommentar:

  1. Nu kanske du förstår varför jag tränar så mycket?

    SvaraRadera