fredag 5 november 2010

Mensvärk!

Sjukt gammal bild på Jacob och jag från Fysikgrändstiden!
.
Idag tog Jacob och jag en tripp till Strömpilen i hans bil. Jacob ger mig alltid helt obefogat mensvärk när han skjutsar mig i bilen. Det handlar och G-kraften och svängarna.
.
Apropå mensvärk så har Bira fått sin "period" nu. Det förklarar ju en hel del faktiskt varför hon varit så tjurig hela veckan. Jag; -"Bira vill du ha mat?". Bira; -"Du kan äta". Jag; -"Bira, ska vi ut och gå?". Bira; -"Nej! Jag tänker inte gå. Du kan ut och gå". Och sen blir hon helt plötsligt sådär jätte emotionell och bara vill att jag ska klappa henne i en timme. Tik!
.
Ikväll blir det Jacobfest hos Yvonne. Ser verkligen fram emot detta. Så kul att Jacob är tillbaka, känner mig till och med sprudlande glad och lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar