söndag 7 november 2010

Dubbelkissning

Denna kväll har jag varit med om en stor sak. Biras och mitt förhållande har varit lite knakigt då hon pms:ar men för att gottgöra allting så "dubbelkissande" hon på vår nattningspromenad. Vi gick 20 meter, hon kissande, och sen gick vi tillbaka och hon kissande igen. Det är svårt att förklara hur stort detta är men Jacob förstår, han har traumatiska minnen för nattningspromenader med Bira.

För att illustrera; Ungefär mellan sex och sju på kvällen tar man den sista långa promenaden för dagen med Bira. Men för att slippa att hon ska vilja upp alldelens för tidigt på morgonen så tar man en nattkissning där någon gång efter tio. Oftast her man bara på sig skor, tar en jacka och möjligtvis vantar och går tills hon kissar. Detta kan variera, ibland går det på en minut men ibland har vi varit upp i mardrömsminuter kring 20. Mardröms 20 är inge kul och speciellt då man kan vara dåligt klädd. Jacob råkade ut för det då han hade Bira, var nära att ta knäcken på han. Jag har råkat ut för det ett antal gånger, mycket frustrerande. Men idag var Bira perfekt, hon gjorde en "dubbelkissning" på loppet av 2 minuter.

Annars är det skola imorgon. Ska efter det ner på stan och fönstershoppa med Linda. Vi kommer dra av en lunch där också. På kvällen är jag bjuden på födelsedagskalas hos en klasskompis. Skulle vara trevligt att dra dit men eftersom hon bor granne med ett ställe där jag tillbringade mycket tid under en längre tid för inte allt för länge sedan så känns det lite motsträvigt. Inte riktigt redo för att röra mig in that hood igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar