fredag 19 november 2010

Arbetsvillig

Jag gjorde en ganska så enkelt uträkning idag att det är ganska så exakt en månad kvar på umeansk mark. Det är inte direkt så mycket tid och vad skönt det skulle vara om jag visste vart jag hamnar efter nyår. Jag känner just nu att arbetsmarknaden inte direkt är så arbetsvilliga. Jag börjar ta det personligt.

Är helt slut idag. Hemtentan slutade på hela 14 sidor. Den där lilla uppsatsen över jul känns inte alls så skrämmande i jämförelse. Hemtentan gick förhållandevis bra förutom det där stora failet att jag hade fotat och snackat på om humanisthuset mörkgröna färg i säkert två sidor och sen när jag skrev ut så tänkte jag inte på att jag skrev ut i svartvitt. Så det där fotot som skulle tala för sig själv blev inte så talande. Dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar