måndag 15 november 2010

Gaytrio

Jag hade egentligen inte tänkt säga något, ville låta det bli som en överraskning men jag kan inte hålla mig....jag tror jag börjar bli förkyld! När jag kom hem från skolan idag så åt jag en macka och sen däckade jag av i soffan till klockan åtta på kvällen. Det var seriöst en månad sedan jag sist soffsomna. Men sådant som händer, att bli förkyld.

Dock väcktes jag en liten stund av att en av klassisarna hörde av sig och var överexalterad över att hon fått veta att vi är hela tre gayisar i klassen. Det är helt sjukt faktiskt. På en klass på tio personer så är minst 30% gay. Mer gaytätt än en gayklubb typ. Men jag gjorde klart och tydligt för henne att vi inte nu kan frysa ut de andra i klassen bara för att dom är hetero och vi nu helt plötsligt är en stark trio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar