onsdag 17 november 2010

Glad av konstiga saker

Konstigt att man kan bli så glad av vissa saker. Idag blev jag överlycklig över att det hade kommit ut två nya jobb på arbetsförmedlingen som jag helt klart har en chans på. Alltså det var glädjeskutt. Konstigt.

Suttit på skolan idag med klassen och skrivit hemtenta. Vi som gillar att sitta tillsammans och plugga och det har som blivit oss konstvetares grej. I och för sig brukar jag mest sitta på facebook, kanske läsa lite aftonbladet, kolla efter jobb men jag gillar att göra det i sällskapet av de andra. Jag sitter där och försöker som vara tyst och inte störa dem, avvaktar att någon ska ta upp ett ämne att diskutera och sen blir jag överlycklig och hakar på när väl någon börjar att prata om något. Nä men vi har det faktiskt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar