fredag 12 november 2010

Fredagsmys me klassen

Idag, bara för att det var fredag och vi hade inget annat för oss, så samlades vi i klassen för att plugga lite och ha det fredagsmysigt. Blev på skolan i hela fem timmar. Skrev typ en sida på tentan och resterande delen av tiden ägnade jag åt att läsa Yvettes blogg. Jo det är sant, jag har funnit hennes blogg! Och hon är inte alls vad jag föreställde mig. För er som också är intresserade av att kolla in "identitetsstjälar"-Yvettes liv så hittar ni enkelt hennes blogg om ni googlar på hennes fullständiga namn.

Hon har blivit något stort Yvette och varje dag är mina kamrater nyfikna på att veta senaste nytt om henne och komma på nya teorier. Idag var dock en kille i klassen nära och förstöra allt då han inte alls förstod grejen och frågade; "Varför ändrar du inte bara på eniro?". Jag bara; "Men det går ju inte, då försvinner ju allt det roliga". Men det känns faktiskt lite sjukt att jag vet så mycket om en persons liv som jag typ aldrig träffat.

Annars vill jag så gärna måla ikväll. Jag vill men kommer inte på vad jag ska måla och kanske saknar viss inspiration. Svårt att bara tvinga fram.

1 kommentar:

  1. Hon tränar ju sjukt mycket, och kolla in hennes kylskåp.

    SvaraRadera