fredag 31 december 2010

Nyårskrönika...eller nåt.

Vi är nu inne på det sista av 2010. Det känns bra. Trots att 2010 skärpte till sig i slutet så har 2010 verkligen inte fallit mig i smaken. För att ge er en känsla av hur 2010 var för mig så kan det bäst beskrivas som att jag skulle äta en macka som någon har smörat vårdslöst och lagt en massa räkor och fisk på. Bira blev ju enögd och allt...ni förstår. Jag tror vi helt enkelt skippar detaljredovisningen över detta år.

Däremot så tror jag 2011 kommer bli awesome. Imorgon kommer jag och lillebror ha en underbar nyårsmiddag som börjar med Dillchips och dipp som förrätt, varmrätten blir en kycklinglåda med ris och bea och efterrätten blir återigen chips men med lite lösvikt. Och jag tror 2011 kommer vara året som ger en känsla av att ha konstant chips och beasås i munnen. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar