tisdag 14 december 2010

En banankartong möjligtvis?

En liten utlysning; Någon som har ett gäng dagstidningar eller liknande, så släng inte dem utan skänk dem till mig. Vidare, om någon annan råkar ha typ en flytt/banankartong som de ogillar skarpt så kan jag ta den också.

Eftersom jag legat sidoläge i soffan halva dagen och mått illa så fick jag ta igen allting nu ikväll. Och oj så smidigt det gick. Med matematiska uträkningar så fyllde jag kartongerna så jag utnyttja deras utrymme fullt ut. Nu är det mesta ihoppackat och allting är ett organiserat kaos. Lite humor såhär på kvällen; Jag höll på att fylla en säck med kläder som jag använder mindre än sällan. I den slängdes det i utklädningskläder, mindre omtyckta kläder samt....träningskläder! Kanske borde omvärdera livet lite?

Det är ganska så mycket saker man har, det mesta är jag rätt så obrydd kring. Jag insåg att det enda som jag verkligen verkligen är rädd om är mina tavlor och dagböcker. Jag antar att jag ser dem som en förlängning av mig.

2 kommentarer:

  1. Ja, du borde definitivt omvärdera livet, klä ut dig oftare! På tal om ingenting så har jag skickat en nakenbild av mig själv till sivharingetliv-mejlen... njut!

    SvaraRadera
  2. Haha, mums!
    För övrigt så måste du börja med att skriva ett "ämne/rubrik" i dina mejl du skickar, förslagsvis "Hej snuttan". Många kompisar som har fått sin email kapad och då kommer en massa virusmejl från dem. Vågar inte öppna dem annars.

    SvaraRadera