lördag 11 december 2010

Alla kärleksfilmer kan göra än deppig

Har tagit den veckoliga duschen, rakat benen och tagit fram kalasbyxorna. Nu laddas det för fest! Har också gråtit till filmen Christmas miracle, så vacker film. En film kan inte bli fel om den innehåller snöskotrar och förtvivlan.

När vi ändå pratar om film och gråta så måste jag bara berätta en rolig sak. Jag anser att det är helt klart månadens roligaste fast det kanske är svårt att skapa känslan för er och återge den i sin helhet. Men jag försöker. Jag är ändå ganska så nybliven singel och när man kommit ut ur en relation så existerar bitterhet och något man kan tycka är extra jobbigt är att kolla på kärleksfilmer som slutar sådär äckligt lyckligt och dom kysser varandra i slutet. Sammanfattning; kärleksscener i filmer kan vara jobbigt då man är bitter för en relation tagit slut. Jag är inte den enda bittra i dessa tider och snacka med en kompis igår kvällst. Hon berättade då att hon hade sett en jätte bra porrfilm men blivit deppig av porrfilmen eftersom den kändes så äkta och att de verkligen menade allting när de hade sex med varandra. Jag dog av skratt då jag föreställde mig henne sitta vid datorn, kolla på porrfilmen, göra sitt och gråta mellan akterna.
Alltså jag skrattar åt det fortfarande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar