lördag 4 december 2010

Ingen julmarknad

Det var många som försökte få med mig på julmarknad idag men jag vägrade. För det första så är jag inte så mycket för julmarknader, för det andra är jag totalt osugen på att köpa 9A:s knäck som ligger ihopklibbad i en plastpåse med paketsnören och för det tredje så ska jag ner på ICA Maxi! Jag älskar ICA Maxi, ICA Maxi älskar mig.

Sen, jag har tjatat om detta i en månad nu men det har som inte hänt något, men jag planerar faktiskt att börja packa ihop lite saker idag. För jag insåg igår att jag ska endast bo här i två veckor till. Och en av dessa två veckor ska jag skriva hemtenta så det kan vara bra att sätta igång nu. Österåsen...parasitvattnet....here I come!

Nepp, nu ska jag skriva en inköpslista.

2 kommentarer:

  1. Ett förtydligande. Det finns inga parasiter i vattnet i Österåsen. Vi har blivit smittade av Östersundsvattnet.

    SvaraRadera
  2. Äsch, jag som skulle behöva en liten maginfluensa...

    SvaraRadera