tisdag 21 december 2010

Lyrisk

Är nu i Stockholm hos kompisen Sofie. Känns hur kul som helst att vara här. Först att träffa Sofie och hinna umgås med henne riktigt och sen känns intervjun väldigt spännande också. Är inte ett dugg orolig. Troligtvis har jag varit så stressad den sista veckan så jag inte ens hunnit känna efter alls.

Har en lyrisk känsla i kroppen. Känns som ett helt nytt liv tar vid snart. Egentligen vet jag ju ingenting om någonting men jag vet att ingenting kommer vara som förut. Djupt skit.

För övrigt var det en liten mardrömsfärd med bussen igår. Den var sen och det var hur mycket olyckor som helst efter vägen. Eftersom jag är så praktisk så var det enda jag tänkte; "Tur att jag har städat ur lägenheten, om det skulle hända något".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar