torsdag 30 december 2010

Galna kvinna.

Andra dagen i rak som jag ute och åker skidor. Och hör och häpna, jag tycker det faktiskt är kul. Först tycker jag att det är kul att åka med Bira trots att hon är ibland lite motvillig och vägrar hjälpa till. Sen så är jag fascinerad över att jag är i bättre form än vad jag trott. Måste vara någon slags mix av mindre festande och nikotinintag, mer varierad mat och sen det hårda träningspasset som flyttning och flyttstädning innebar. Men jag är inte som min mamma ännu. Vi var idag ute och åkte i en och en halv timme. När vi väl kommit hem så tar hon av sig pjäxorna och sätter på sig löpskorna och drar ut och kutar en timme också. Galna kvinna!

Imorgon är det nyårsafton och traditionsenligt så har jag inga planer alls för denna högtid. Hade funderat på att fara norrut och hälsa på lite kompisar men eftersom jag snart ska neröver landet så ids jag inte. Borde dock kanske höra av mig till Frida och säga att jag inte kommer. Annars lär Frida nog upptäcka det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar