fredag 10 december 2010

Framtidsbrev

För fem år sedan skrev jag ett brev. Detta brev skulle inte öppnas förrän 2011. Brevet handlade om mig och de då jag umgicks med och vad jag trodde skulle hända oss alla under dessa fem år. Hittade brevet nu när jag städade. Ska bli mycket spännande att öppna detta brev för jag minns ju lite vad jag skrev ner men inte direkt alla detaljer och inte heller exakt vilka brevet innefattar. Detta var före Frida, Jacob, Fia och Vickis men Helen finns med.

Och eftersom jag är för traditioner så ska jag ägna mig och skriva ett nytt brev till mig själv i framtiden. Till år 2016, det år jag fyller 30. Fast denna gång med nya personer för jag tror den enda som jag fortfarande har kontakt med i gamla brevet är Helen.

2 kommentarer:

  1. Helen kommer nog att finnas med i alla brev. Du ska kanske ta fram en stämpel med hennes namn.

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det tror jag med. Helen kommer aldrig bli av med mig!

    SvaraRadera