fredag 3 december 2010

Målarefterfest

Parta som en estetare. Det gjorde jag igår. Huvva.

Kvällen började hos klassisen Johanna där vi spelade spel och drack glögg och lite vin. Eller ganska så mycket. Det var riktigt mysigt och trevligt men Johanna bor på fel sida älven så för att kunna lyckas ta sig hem så blev vi i gänget redan tvunget att fara vid elva. Detta tyckte jag och andra klassisen Josefin var lite tråkigt så vi drog hem till mig på någon målarefterfest. Jag skulle måla något men jag var ganska så dragen utan satt och valde musik på datorn istället medans Josefin försökte göra ett porträtt av mig. Det var nog ganska svårt eftersom jag inte kunde sitta still längre minuter. Men jag gjorde mitt bästa till att vara en duktig modell.

Jag är riktigt seg idag. Kan bero lite på att vi var uppe och målade till tre. Klockan fem nu ska jag iväg till grannen och äta hamburgare. Jag skulle ju kunna göra jätte mycket saker fram till klockan fem men jag föredrar att sova. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar