torsdag 16 december 2010

Straffpepparkaka


Ikväll åt jag upp det sista av Fias straffpepparkaka. Ja, den jag skulle äta upp som straff då jag förlorade pepparkaksätningstävlingen. Den var lika ogod nu som sist dock så börjar mat bli en liten bristvara såhär några dagar innan flytt så jag äter allt som kommer över mig. Torra makaroner. Bakpulver. Cheddarost.

Usch vad jag är taggad inför tisdagens intervju. Denna gång ska jag vara bättre än awesome och fixa detta. Har läst på allting om skolan och pedagogiken så jag är väl insatt i verksamheten. Det enda som jag behöver göra något åt nu är mitt utseende. Jag ser lite väl sliten ut med lite för mycket mörka ringar under ögonen. Måste hinna med en spakväll innan måndag. Kanske äta en apelsin någon dag också. Jo, en apelsin.

5 kommentarer:

  1. Jag ska baka en straffpepparkaka för att du inte åt straffpepparkakan i tid och den ska vara arton gånger större än din röv och dränkt i sjukligt mycket glasyr!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vilken gullig ton du har till mig. Föresten skulle de bli en sjukt enorm pepparkaka, vi snackar en kubikmeter röv här!

    SvaraRadera
  3. I KNOW! Du ska kaskadspy i en vecka och jag ska skratta!=)

    SvaraRadera
  4. Vem annan som helst och jag skulle inte varit orolig men när det gäller dig så blir jag seriöst nervös över att detta kommer ske....evilFia!

    SvaraRadera
  5. När du minst anar det så står jag där utanför "din" dörr... (vart du nu bor) ...

    SvaraRadera