onsdag 29 december 2010

Årets skidtur

Yees! Det verkar som att drömboendet kan bli mitt! Fick svar ikväll. Jag är så nöjd. Jag tror också att jag förstår nu varför jag kunde få det så sjukt billigt. Låt oss bara säga att den som äger lägenheten är en intressant person.

Annars är det dags för den årliga skidturen imorgon. En gång om året lyckas mamma tvinga med mig på en skidtur där vi åker rätt ut i ingenstans i en evighet där hon lockar med en kexchoklad. Det var mer knepigt för mamma förr om åren att få med mig men nu tycker jag att det faktiskt ska bli lite kul. Länge sen jag åkte skidor. Sen efter så ska vi ha spa. Lite ansiktsmask, fotbad och möjligtvis kletar jag på lite mer antirynkkräm i pannan.

2 kommentarer:

  1. Vi måste göra oss beredd för att möta ett nytt år med allt vad det har att erbjuda, och då kan man inte ha rynkor......

    SvaraRadera
  2. vill följa på skidtur!

    SvaraRadera