onsdag 1 december 2010

Äckligaste kyssen

Aaa asså jag hade ju förväntat mig lite mer av denna onsdag i produktivitet men det slutade med typ framstupat sidoläge i soffan till femmans alla eftermiddagsserier. Dock, jag är inte totalt hopplös, jag tvättade kläder och städade åtminstone. Sen så avslutades kvällen sådär mysigt hemma hos Frida och David där Frida bjöd på ostbågar och päronsoda. Visst måste det vara äckligast att kyssa någon som har torrätit ostbågar i en timme? Inte för att jag kysste någon men det var bara en tanke. Sådär när jag typ funderar över vilken den godaste smaken är i hela världen. Som enligt mig är ett kryddat och fingrillat kycklingskinn. Men ostbågskyss måste vara äckligast.

Helgen börjar imorgon. Tror det verkligen kommer bli en helt suverän dag. Den börjar hos Fia där hon ska bjuda på något extra ordinärt i fika. Sen kommer jag ha mitt sista seminarie ever. Och slutligen så blir det glöggfest med klassen på kvällen. Jag behöver verkligen inte säga något, denna kombination talar för sig själv. Perfektion för en torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar