fredag 10 december 2010

Jula vara enda fram te påska!

Nyss haft besiktning av lägenheten och denna gång klarade jag den med bravur. Hyresvärden visste inte riktigt hur han skulle uttrycka sig men jag antar att han tänkte något i stil med "denna tjej måste ha smekt dessa väggar med silkesvantar". Ahh, så tänkte han nog.

Jag får inge jobb och nu är det lite som försent att komma med i den här klumpen som får jobb till vårterminen. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska säga detta till mina föräldrar, vilka ord jag ska använda, att det lilla jullov jag skulle komma hem på blir nog lite längre än tänkt. I detta fall kan julen vara enda fram till påsken.

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Jag och Melvin kanske också kan flytta in i kollektivet? Det ser ju inte direkt bra ut på bostadsmarknaden kring jul...

    SvaraRadera
  2. Bara att flytta in! Troligtvis får ni dela säng med mig men det funkar nog. Jag snarkar oftast inte.

    SvaraRadera