söndag 26 december 2010

Gäss

Att göra samma sak (möjligtvis misstag) två gånger och förvänta sig olika utgångar är äkta galenskap sa storebror. Därför förstår jag inte varför vi alltid envisas med dessa sällskapsspel vi juletid. Jag blir en sådan hemsk människa så fort det handlar om gemytliga sällskapsspel. Min instinkt över att vilja vinna gör att jag verkligen kan kliva över lik. Idag spelade vi spelet Riket. Det funkade jätte bra tills jag började inse att jag var påväg att förlora. Då blir jag sur och vill inte spela mer. Människa.

Annars är det väldigt skönt att vara hemma hos föräldrarna ett tag. Nu hinner jag ta det lugnt i två veckor innan jag ska ut i arbetslivet. Apropå det så håller jag på att leta bostad i sthlm för tillfället. Jag har ju inte lagt ner seriöst mycket tid på det ännu eftersom det endast har hunnit varit julafton och juldagen sen jag fick reda på jobbet men om ni råkar känna någon som känner någon som känner någon som vill hyra ut något i sthlm så hör av er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar