tisdag 7 december 2010

En julklapp flera julklapps

Det börjar närma sig jul nu. Mamma skickade ett sms och frågade vad jag önskade mig i julklapp. Jag kunde inte komma på något jag önskade mig, helt seriöst. Jag är i behov av mirakel, inte materiella ting. Frågade mamma vad hon önskade sig. Hon ville ha barnbarn. Av vad jag har förstått av sexualundervisningen på högstadiet så är det nog ingen direkt större chans att hon kan förvänta sig det av mig i julklapp. Om jag inte tar en tripp till Danmark nästa vecka. Men nu ska jag inte ge min mor några idéer inte, annars kan det råka bli så att jag får en resa till Danmark i julklapp.

Jag har endast köpt en julklapp ännu och det är Lindas kombonerade julklapp och 30 års present. Annars brukar jag sköta det där med julklappsinköpen dagen innan julafton. Enda anledningen till att jag är ute i god tid med Lindas är för att hon noga påminde mig om att jag lovade att jag skulle ge henne en kombonerad julklapp och 30 års present. Men det är bra, annars kunde det nog kunna dröja till hennes 31 års dag om jag känner mig rätt. Och jag känner mig själv väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar