måndag 13 december 2010

Flyttanmälan

Gjorde nyss en flyttanmälan hem till mamma och pappa. Tänkte det kanske är lite taskigt att göra en flyttanmälan hem till dem utan att direkt säga något så jag skrev ett litet sms till mamma; "Jo föresten så gjorde jag nyss en flyttanmälan hem till er. Se det som en tidig julklapp!". Det där i övrigt, att julen kommer vara enda fram till påsken, det har jag bestämt mig för att inte berätta för dem. Jag låter dem upptäcka själv att jag liksom bor kvar väldigt länge. Kanske kan börja bära kläder som smälter in i hemmets inredning så kanske det inte blir så påtagligt att jag är där.

För övrigt så lite positiva nyheter på jobbfronten i alla fall. Idag fick jag ett mejl från en av tjänsterna jag sökt. Det skrev ju iofs att tjänsten att gått till en annan men jag fick ett mejl! Framsteg.

Annars har vi haft kräkmåndag idag. Alltid kul med sådana. Fucking livmoder. Men nu har jag tagit en morfintablett, sovit i en timme, och mår hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar