söndag 26 december 2010

Awesome person

Har redan fått en del svar på min inlagda annons. Dock bara från folk som vill ha mig som en inneboende. Mamma är skeptisk till sådant men jag tror det faktiskt skulle vara mysigt att vara inneboende om det är en awesome person. I mitt huvud ser jag mig själv sitta på en balkong med denna awesome person och dricka en morgonkaffe. Vi diskuterar någon intressant nyhet, jag drar ett skämt som denna awesome person skrattar till. Jag och awesome person tar kvällspromenader. Jag och awesome person bakar bullar tillsammans. Aaa, det skulle vara alldeles alldeles underbart!

Hittade en annons på en kvinna som vill ha en inneboende i sin ytterst enorma lägenhet. Hon verkade störtskön eftersom hon gjorde en smilegubbe då hon skrev att hon hade en stor uteplats! Och hela hennes beskrivningstext var av en ton av ett försökt till att verka käck. Jag tror hon är den rätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar