torsdag 9 december 2010

Beuys


En riktig Susannedag från min synvinkel sett. När jag kom på skolan så visade det sig att föreläsningen idag handlade om min tredje favoritkonstnär Joseph Beuys! Jag avled av lycka, två timmar Beuys alltså, awesome. Han betyder mycket för mig. Mitt "emo kit" är inspirerats av hans "överlevnads kit".

Efter skolan drog jag ner på stan för lite julklappshandling. Totalt fail. Hittade ingenting. Eller fick några idéer så om jag inte hittar något bättre så för det bli det. Tjänade 300 kronor också...testade en tröja som satt fult på mig så jag köpte den inte.

Sådär på kvällen så ville Frida att jag skulle följa med på Maxi. Maxi älskar jag! Där kan jag spendera pengar. Så jag följde med. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv:n. Är totalt slutkörd på energi. Skulle behövt lite ledighet känner jag.

2 kommentarer: