måndag 6 december 2010

Fyra timmar för sent.

Imorse försov jag mig brutalt. Så pass brutalt så att jag inte ens fick en ärlig chans att hinna till skolan. Vaknade fyra timmar efter den tid som var meningen att jag skulle kliva upp på. Antar att jag var trött. Kan bero på mitt dåliga omdöme att vara uppe och nattpacka. Men egentligen så är det ingen direkt större skada skedd förutom att jag gillar att vara på skolan med klassisarna.

Vad ska man roa sig med idag då? Troligtvis samma gamla vanliga; söka jobb, plugga och packa. Men jag borde hitta på med något mer också...? Har ju en drös med flyttkartonger ståendes, kanske ska bygga en banankartongsborg. Sen kan jag och Bira leka krig. Eller typ leka Harry Potter. Vi får se.

Haha, höll för övrigt på att packa ner lakan och handdukar i en kartong för sig själv....fan vad noob.

2 kommentarer:

  1. Måste ha svidit, du som brukar vara så punktlig... :P

    SvaraRadera
  2. Självklart! Jag är alltid i tid. Man skulle nästan kunna tro att jag är hälften klocka, hälften människa.

    SvaraRadera