lördag 4 december 2010

Big Brother

Jag har en plan. Om jag inte får jobb så kommer jag söka till Big Brother 2011. Fatta vad schysst. Gratis mat, gratis husrum och chans till att vinna lite pengar. Jag tror verkligen på det här.

Usch vad långtråkigt och slitsamt det är att flyttpacka. Det enda som är lite kul är alla de här bortglömda sakerna man hittar igen. Hittade ett par godistrosor som jag fått av Frida för en massa år sedan, kan vara bra att ha i Big Brother huset. Hittade ett telefonnummer på en papperslapp, kollade upp det på hitta.se och det visade sig vara MysMartins. Hade visst ett gäng disketter också. Använde sådana de första månaderna då jag hade börjat på universitetet tills jag insåg att jag var den enda som hade disketter, skolans dator inte tog emot disketter och att de var lika moderna som kassettband.

2 kommentarer:

  1. Jag har varit lite orolig just för Big Brother. Du kommer ner och jag får sitta i studion och förklara varje vecka att jag inte mår dåligt för allt du hittar på i huset. Du skulle vinna och publiken skulle älska dig just på grund av att "du gör och tänker sen"
    Du skulle få spela in en skiva med dina Bäst i huset"-låtar. Du får gå på SkyBar. Det enda som skiter sig är att ingen vill ha dig som lärare...........

    SvaraRadera
  2. Alltså jag var inte seriös med det där med Big Brother. Så var inte orolig!

    SvaraRadera