måndag 5 oktober 2009

Vilken kändis var jag lik...?

På dopfesten pågick ett samtal vid bordet brevid mig där jag lyckades snappa upp att några ur släktsläkten tyckte jag var lik en kändis. Tyvärr kom det som aldrig fram vilken kändis de tyckte jag var lik. Detta gör mig smått frustrerad. För att gå till botten med detta så tänker jag be om råd. Vilken kändis är jag mest lik? Har lagt fram lite förslag på vad folk har tyckt tidigare men om ni har något nytt förslag så är det okej.

Jag själv i en avslöjande pose. Så ni har något att jämföra med.

Vickis tycker jag är mycket lik Petra Mede. I och för sig mest till sättet men ändå.

Johanna har sedan dag ett vi känt varandra påstått att jag och Dregen måste vara typ tvillingar.

En indones i Indonesien fick för sig att jag var lik Kelly.

Under min lite mer rockiga tid så var det många som tyckte jag påminde rätt så mycket om Shane. Fast det var ett tag sedan nu.

Vid nyfärgade ögonbryn tyckte Jacob att jag påminde till viss del om Eva Green.

Jag själv har alltid tyckt jag och Pamela har mycket gemensamt.

Nu är i och för sig Frida ingen kändis men många som trott vi varit syskon.

5 kommentarer:

  1. Hälge tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du liknar satan i en ganska mänsklig form!
    Puss Fredrik ;)

    SvaraRadera
  3. Fredrik, du är bara sur för att jag spöade dig i kriget i mafia wars. Lär dig leva med det! Puss

    SvaraRadera
  4. För väldigt länge sedan såg du ut som Lisa Marklunds lillasyster (om hon nu har en sådan). Men det var ju ett tag sedan.

    SvaraRadera