fredag 30 oktober 2009

Intressant men ändå inte

Jag får nattligt besök! Detta kunde varit sjukt intressant om det inte vore för att det var Vickis som ska störa mig i tre timmar tills hon ska hämta upp sin man på krogen. Vickis i sig själv är ju en intressant människa men inte intressant på det sättet så det nattliga besöket skulle bli något av intresse.

Jacob blev ju väldigt nyfiken på den nya dräkten så han skickade sms där han ville utröna vem jag skulle vara. Men som sagt, en hemlighet. Jag kommer åtminstone ge er lite ledtrådar;
- Det är en han och han är pappa till en son och en dotter.
- Han är mörk och bär pungskydd.
- Det är en mycket känd karaktär ifrån film.
- Kan uppfattas ha nasala problem.

2 kommentarer:

  1. Är det HAN med stort H, som du pratade om sist du var hemma, isåfall vet jag./Mamma

    SvaraRadera
  2. Hm, vet faktiskt inte vem du pratar om mamma. Men lägger upp en bild på utstyrsel innan jag drar så du får säga om du hade rätt då.

    SvaraRadera