torsdag 15 oktober 2009

Men jag hoppas inte att denna dröm slår in.

Försöker få ihop artikeln nu men det går verkligen inte. Den blir tam. Men jag har morgondagen på mig också. Om jag inte lyckas då får jag ta till mitt hemliga knep.

Annars hade jag en fantastiskt rolig mardröm inatt. Den var ju inte rolig i drömmen men i efterhand så kan jag skratta åt den. Påverkad av mitt engagemang i praktiken så börjar jag drömma om lektionerna. Inatt drömde jag om den kommande krokilektionen som skall ske imorgon. Såhär gick det till;
För det första var det väldigt mycket problem kring vilken sal vi skulle vara i så till slut så fanns det ingen utväg än att vara i en trappa vilket var svårt eftersom stafflierna är i behov av en jämn yta att stå på. Men vi fick det att funka skapligt. Eleverna var arbetsvilliga. Däremot så uppstod det problem när modellen kom och det visade sig att hon var jätte packad. Inte nog att hon var jätte packad så var hon ovårdad, oduschad och hade krökarrester över hela kroppen. Jag stod där i valet och kvalet i vad jag skulle göra men eftersom jag hade lovat kroki för eleverna så körde vi på ändå. Hela drömmen slutade ungefär i ett stort uppror då stafflierna började ramla omkull i trappen, modellen likaså och jag stod där och kunde ej kontrollera situationen. Slutligen så kutade modellen och gömde sig.

Drömmer med en touch av humor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar