söndag 25 oktober 2009

När två blir en

Vet ni?! Jag har städat! Huvva va fint det blev. Rena golvytor all over the apartment. Det är vid sådana här tillfällen man bara önskar att folk ska komma på oväntat besök och sen så får de för sig att jag är alltid så renlig av mig. I och för sig är jag ju relativt renlig av mig men allting har ju sina sämre och bättre perioder.

Att spendera min lilla extra timme blev inte direkt något större problem då en gammal polers ringde. Bittrare samtal får man leta efter. Jag försökte övertyga vederbörande person av honkön att det mesta brukar ju ordna sig men eftersom kvinnan är så negativ så lyckades hon övertala mig att "Ja, det ordnar sig men sen skiter det sig i slutändan ändå". Vi pratade ju självfallet om mänskliga relationer, det där när två blir en. Det förstod ni väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar