lördag 24 oktober 2009

10 år yngre

Moster lämna någon sådan här "kom i form"-tidning där det stod allt ifrån om hur man kunde fettsuga sig snygg till hur man motionerar bort rynkorna. Fastnade en stund över Detox-artikeln och funderade på att ha det som ett litet helgprojekt innan jag såg att man ska hålla på i 10 dagar. Då kändes det inte lika kul längre. Bläddrade vidare och nästa uppslag handlade om hur man skulle få sig själv att se 10 år yngre ut. Det var ju rätt intressant tills jag insåg att jag som tio år yngre inte skulle vara en bra idé. Helt plötsligt skulle jag se pubertal ut igen och ha kulspetssmala ögonbryn.

I och för sig var jag väl 15-16 år på detta kort. Men synen skulle nog vara detsamma.

3 kommentarer:

  1. du va så söööt så!=)
    Men shit vilken skillnad på 10 år..herregud..har vi varit så små å persikolena?..haha

    SvaraRadera
  2. Jag vet ett parti i Sverige som vill in i riksdagen nästa gång som vill låna bilden som valaffisch, och det är inte piratpartiet jag menar.....

    SvaraRadera
  3. Jossa; Jamen gud vad persikolena och oskyldiga vi var på den tiden. Aldrig att vi gjorde något dumt.

    Anonym; Hahaha ha hahahahha mohahahaha!

    SvaraRadera