söndag 25 oktober 2009

En extra timme kvalitetstid

Jag sitt och funderar jag. Har nu en hel extra timme som jag kan spendera hur jag vill. Nice!

Vad ska jag göra med den?
Jag är ju lite sugen på att gå på bio. Kan ju inte finnas en chans att jag fortfarande smittar. Men om jag fortfarande gör det så blir det värre än då jag smittade hela resesällskapet i Indonesien med Tyfoid. Troligtvis blir det bålbränning med mig då. Bio kanske inte är en bra idé idag.

Eftersom mina muskler har totalt förtvinat så jag knappt orkar öppna den tunga porten till trapphuset så borde jag ägna timmen till lite enkla muskelövningar. Kuta omkring med någon mjölkliter eller så. Men jag har slut på mjölk så det funkar nog inte heller.

Äsch, detta är klater på hög nivå. Jag sov så länge imorse så jag har troligtvis redan förbrukat min kvalitetstimme. Skönt, då slipper jag fundera så mycket på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar