måndag 19 oktober 2009

Fel kofta

Det här börjar bli som en dagbok ifrån sjukstugan eller nått men jag kan ju inte låta bli att gnälla över hur sjuk jag känner mig. Kanske med hopp om lite medkänsla sådär. Problemet är väl att jag har slutat tagit alvedon vilket har gett en effekt att nu känns det. Det är fortfarande inte på en cool nivå med feber utan det är bara huvudvärk och denna heshet. Sover gör jag mycket också men det hör väl lite till den normala Susanne.

Dagens roligaste ögonblick var väl annars att jag råkade gå omkring i min mosters kofta i tron om att den var min. Det var inte förens jag skulle knäppa knapparna som jag upptäckte att något inte stämde. Tur att jag var ensam hemma då. Vad brydd hon skulle blivit om hon såg mig ha hennes kofta på mig. Skulle hon vågat påpeka det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar