söndag 25 oktober 2009

Sverigedemokraterna i riksdagen -NEJ TACK!

Anonym kommenterade min "10 år yngre"-bild med; "Jag vet ett parti i Sverige som vill in i riksdagen nästa gång som vill låna bilden som valaffisch, och det är inte piratpartiet jag menar....."

Jag vill absolut inte skicka ut fel budskap med en bild jag tog för snart tio år sedan. Den ser ju inte okej ut med mig som ariskt blond, sverigeflagga i bakgrunden och korset runt halsen. Så istället så har jag kommit på att jag kan använda bilden i min antisverigedemokraterna kampanj.

RÖSTA INTE PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA!

15 kommentarer:

  1. Jag ska rösta på Sverigedemokraterna, ser du mig alltså automatiskt som rasist då eller?

    SvaraRadera
  2. Varför ska du rösta på dem?

    SvaraRadera
  3. Sverigedemokraterna anses inte ens som nationella längre från den ni kallar radikal-höger-kanten. Jag vet inte en enda nationell som skulle rösta på SD som har hängt med i svängarna och sett SD´s kappvändning igenom åren. De Svensson´s som tror att de röstar nationellt och svenskt igenom att rösta på SD bör tänka om.

    SvaraRadera
  4. C. Fröding:

    Sverigedemokraterna är såklart det bästa alternativet att rösta på för alla nazister och nationella, det är ju mest taktiskt. Så snacka går ju…

    SvaraRadera
  5. antisverigedemokraterna.wordpress.com

    SvaraRadera
  6. Jo det skall jag göra. Jag är less på att skänka en arbetstimme om dagen till ett misslyckats mångkulturellt experiment som leder till kriminalitet, islamism och svenskfientlighet.

    SvaraRadera
  7. hmmn, är lite nyfiken på begreppet "ariskt blond"? Mig veteligen existerar begrepped "arisk" bara i vokabulären hos en sann nazist. Vad hårfärgen sen har med det att göra förstår jag inte hur du knarkade ihop. Om du skall genomföra en kampanj riktade mot "nazisterna" så borde du nog försöka framstå lite mer intelektuell (läs: ej lobotomerad) Du kan ju börja med att inte använda begrepp skapade i 30-talets tysland, peace out

    SvaraRadera
  8. Sverigedemokraterna har min röst med. jag har alltid vart moderat men efter att ha sett hur fruktansvärt fel allt blivit i Sverige med invandring och hur våra egna barn inte ens kan få ett jobb eller kunna få hjälp med ekonomin för att de inte finns resurser för svenska medborgare, dom är dom ända som vågar ta fram Sveriges sanna problem.

    SvaraRadera
  9. SD 2010, de gör ont men de är ända sättet att få sverige på fötter igen :(

    vi måste stoppa all invandring och alla pengar som PISSAS bort på "nysvenskar" och liknande.

    SvaraRadera
  10. vad är fel med att du har tagit en bild där du är blond, har en svensk flagga bakom, och ett kors?
    jag måste säga att du har tankebanor som en fjortonåring som är påtryckt av sin arabpojkvän.
    du är svensk, bor i sverige och har ett kors på dig i ett kristet land?
    din inställning är sjuk och hjälper till att bryta ner vårat land!

    sd2010!

    SvaraRadera
  11. Kära alla ni som kommenterat. Jag ber om ursäkt att ni har blivit så provocerade av detta inlägg. Jag respekterar era åsikter men dock håller jag inte med dem. Det Sverigedemokraterna står för är något som inte faller mig i smaken och något som jag inte vill se i någon riksdag. Det är ett främlings- och hbt-fientligt parti som har sina rötter i, och åsiktsmässigt fortfarande står nära, den nynazistiska rörelsen.

    Du som skrev att min inställning är sjuk och hjälper till att bryta ner Sverige. Enligt SD är min inställning inte bara sjuk utan hela jag är sjuk eftersom jag också är homosexuell och tror på alla människors lika värde. SD har en illusionen och dröm om ett samhälle utan minoriteter. Jag passar inte in i det samhället. Så när ni ändå vill stoppa invandring, ska ni tvinga mig att flytta samtidigt?

    SvaraRadera
  12. Ja herregud.. Hoppas verkligen SD kommer in med många mandat i riksdagen!

    SvaraRadera
  13. Jag hoppas också att SD gör ett kanonval! Alla opinionsmätningar den sista tiden tyder på det.

    För övrigt:

    Fiffel-Tåbleråna, alias Islamhonan, alias Himla Osann som statsminister - nej tack!
    Kommunister med bröstpumps-Lasse (jag tycker snarare han leder tankarna till magpumpar) i regeringen - nej tack!
    Pedofilen, rövaren, mördaren, lögnaren och horkarlen Muhammeds rasistiska, reaktionära, kvinnofientliga lära i Europa - nej tack!

    /Ördög

    SvaraRadera
  14. Siv, om du vill göra lite extra nytta mot Sverigedemokraterna så tycker jag att du ska överväga att lägga in knappen från sajten http://www.sverigedemokraterna.de/

    Den ligger på många SD-kritiska bloggar idag.

    SvaraRadera
  15. Wow you must really fucking hate yourself to say how an image of yourself 'doesn't look right' and trying to obliterate it (yourself by proxy)

    What the hell happened to you? I mean I've changed so much over the years, there are old pictures of me that look crazy, or like some kind of club whore, lesbionic with a crew cut-mans shirt & tie, but WHO GIVES A SHIT.

    I am what I am and I was what I was.

    You have lost your fucking mind if you think you are accepted by the muslim community.

    Google: emo boys killed in Iraq (at least 70)

    teens executed for homosexuality

    honor killed for being gay, trans, cross dresser

    gay men killed by militia group (iraq)

    Also be sure and look up LGBT persecution, murder, arrest, harassment, etc in TURKEY (they're awesome that way) IRAQ, IRAN, Afghanistan, Pakistan, Egypt, (north africa) and somalia or just 'africa' in general, where gay women are gang raped and beaten to 'give them a taste of a real man and that will make them want more' to countries like Uganda where the corpses of dead gays are dug up and thrown onto their parents porch.

    In the meantime, homosexuality is a capital offense in most islamic countries, in more 'lenient' countries - several years in jail and LASHINGS or FLOGGINGS, torture is common in Iran and otherwise they'll just find you dead in a gutter.

    I'm sorry, but being liberal or 'tolerant' does not mean that you have to accept every sack of shit that comes along & protect them because you feel some kind of 'kinship' to 'victims'. They are not victims.

    The victims are the 10 yr old girl who was raped, the 17 yr old boy who was gang raped, the woman who got her head crushed in with a rock, the elderly & disabled victims of gross and disabling violent attacks, the 19 yr old boy whose head got kicked in over an argument about 'who gets to use the football field' which left him in a coma, ALL the NUMEROUS gang rape victims, the 12 yr old girls being forced to suck cock by muslim immigrant 'children' too young to even go to jail.

    Bitch, you are screwed, but thanks for dragging the rest of us down with you due to some mental problem that makes you hate yourself and your own race & country and TURN YOUR EYES AWAY FROM ALL THE BLOODIED, BRAIN INJURED, CRIPPLED AND DEAD VICTIMS OF MUSLIM IMMIGRANTS.

    One can only hope they prey on you and yours instead of me and mine. Cause I sure as fuck didn't want them here.

    SvaraRadera