torsdag 23 april 2009

Ser ni någon skillnad?

Igår chockade jag Sofia med att visa denna bild ifrån den tiden då jag gick på högstadiet, hon kände inte igen mig. Kunde det typ varit 2001? Lägg noga märke till mina välnoppade ögonbryn, det blonda, långa håret och min placering med Sverigeflaggan som bakgrund. Vad jag minns så var det jag och mina gamla kompisar Jossa och Jenny som skulle fixa bilder till vår Lunarstorm. Mamma och pappa hade precist köpt deras första digitalkamera som det typ rymdes 36 bilder på som vi sedan använde till våra "modellkort". Sen photoshopade vi kortet lite såhär daskigt gammalmodigt.

Och såhär ser det ut 8 år senare. Vad var det egentligen som hände kan man fråga sig....?

4 kommentarer:

  1. Det måste ha varit alla dessa 3 timmars bad du hade under den tiden som tvättade bort den gamla sussa å fick fram den nya..haha;)

    SvaraRadera
  2. Oh, just ja! Dessa långa bad hade jag totalt glömt bort. De försvann i samband att tillgången till badkar försvann. Men jag saknar maratonbadandet ;P

    SvaraRadera
  3. Jag visste att du tyckte om marathon.........

    SvaraRadera
  4. Marathon finns i generna :)

    SvaraRadera