tisdag 21 april 2009

Don Moe vs. Don Stenberg

Spelet som var en rolig grej har nu blivit till en inbördes fajt mellan Don Moe och Don Stenberg. Vi anslöt till spelet samtidigt och efter det har jag alltid haft ett litet övertag med nån level över henne. Jag har varit väldigt nöjd över det och tyckt det kunde ha fått fortsatt så. Jag är en toffel och någonstans i livet måste jag ändå få vara den som bestämmer, även om det är i en facebook värld. Don Stenberg var inte nöjd över detta och fuskade/gick bakom min rygg då jag var iväg och handlade på Maxi och sedan gjorde smörgåstårta som hon fick äta av. Där satt jag under smörgåstårtsätningen i tron om att jag var den bästa medans hon hånlog i smyg. Det skulle visa sig att Don Stenberg, under den tiden jag var i den riktiga världen, hade levlat upp sig och till och med gått om mig på Top Families listan. Sårad, förkrossad av detta, har jag nu suttit uppe inatt och tryckt på knappar tills jag nu återigen ligger över Don Stenberg. På morgonen då hon vaknar kommer hon mötas av ett meddelande på hennes facebook-vägg där jag trycker upp detta faktum som en tårta i ansiktet på henne. Don Stenberg bör veta sin plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar