torsdag 23 april 2009

Hennes hjärna är jävligt het!

Jag fixade nyss sommarjobb via facebook. Inte särskilt classy men det är ett privilegium jag fått efter att ha jobbat åt samma företag i 6 år.

Det är jobbigt att bli vuxen. Så många olika "vuxen-val" man måste göra och allt ska göras med omsorg och på ett moget sätt. Jag har ett toalettpappersproblem. Jag drar det från början; Då jag flyttade hit till Umeå så började jag köpa ICA:s egna toapapper. Ett mjuk och lyxigt toapapper. Tyvärr så låg det i någon prisklass för högt för vad man tycker torkverktyg till kroppslig avförning är värt. När jag sedan flyttade till egen lägenhet så började jag köpa euroshoppers jumbopack toapapper. Ett extremt billigt toapapper med viss risk för kvarlämning av ludd. Jag tyckte euroshopper funkade bra förutom det faktum att det kan inte vara många meter toapapper på dessa rullar eftersom man måste byta rulle efter varje toalettbesök. Jag tröttnade på att stoppa i en ny rulle i hållaren hela tiden så nu har jag övergått till toapapperet EXTRA med 100 meter på varje rulle. Det är underbart, toarullen behöver typ aldrig bytas. Det enda problemet med EXTRA är att toapapperet är så komprimerat så det känns som att torka sig med asfalt. Det funkar men det finns vissa ställen på kroppen man inte vill ha elefanthud, inte värt risken. Så det jag söker är ett prisvärt, mjuk toalettpapper med många meter på rullen. Förslag?

Vickis var hit en sväng och hälsade på. Jag hade jätte mycket gott att bjuda henne på som glass, alladinask, kakor men hon avvisade allt för hon är också en av dem 9 miljoner svenskar som satsar på beach 2009. Hon är redan extremt allmänbildad så hon behöver inte det där "allmänbildad 2009" som jag försöker med. Hennes hjärna är jävligt het! En sådan hjärna jag lätt skulle döda för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar