måndag 27 april 2009

Apor, rosa spikmaskiner och kanoner

Har varit totalt isolerad denna dag. Människan blir konstig efter ett tag. Tur att jag hittat ett göramål i min smak. Apor, rosa spikmaskiner och kanoner som skjuter sönder ballonger. Jag kan med ganska så stor säkerhet säga att det är ett av de bästa spelen. Eller det är det bästa för jag kickar totalt Don Stenbergs ass i det. Testa? http://www.spela.se/spel_/Bloons_Tower_Defence_2.html

Annars tror jag med stor sannolikhet att jag kommer att städa imorgon. Alfalivmodern Linda brukar påpeka ganska så ofta att man alltid ska vara redo. Vad man ska vara redo för får ni tänka ut själv men att vara redo betyder duschad, fixad och ett rent hem. De tre sakerna som inte direkt kan räknas som mina dygder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar