fredag 24 april 2009

Har hittat kärleken

Jag känner att det har gått ett steg för långt detta med Mafia Wars. Det existerar inge roligt längre utan nu är det en rå och blodig kamp tills någon av oss trillar av datastolen och dör. Inatt satt jag uppe till halv tre och tryckte på de där knapparna, sen somnade jag med datorn i famnen och Mafia Wars i full gång. Det måste få ett slut, detta blir annars mitt slut, måtte Don Stenberg ge upp. För jag vägrar!

Jag hatar shoppa, speciellt byxor. Det var som Frida sa; att handla byxor är verkligen att få svart på vitt sina kroppsliga skavanker. Själv så har jag ingen helkroppsspegel, jag går omkring i tron om att jag alltid ser okej ut. Men idag hittade jag dem, de där byxorna som jag så kärleksfullt kunde se en framtid med. När jag satte dem på mig så såg jag en bild framför mig då jag och byxorna tog en öl nere vid älven, jag och byxorna en mysig hemmakväll framför tv:n, jag och byxorna på bio tillsammans. Det var kärlek vid första ögonkastet, jag blev bara tvungen att ha dem, alla mina kroppsliga begär fanns för dessa byxor. Och nu är det vi två!

Alltså, om vi människor skulle ha lika skarpt luktsinne som hundar, skulle vi då också gå och lukta på bajs?

3 kommentarer:

  1. Du och byxorna är ett lovely par! Ska bli kul att lära känna din nya partner lite bättre, blev ju bara lite ytligt idag. Vi ses på förförfest hos mig imorgon!

    SvaraRadera
  2. Det känns lite spännande att presentera min nya partner för alla. Lite nervöst, hoppas ni kommer gilla dom. Ses imorgon!

    SvaraRadera
  3. Du måste skicka bild på dig och dina byxor så att alla vi andra får avgöra om ni är två är ett........

    SvaraRadera