tisdag 7 april 2009

Eftersom jag inte var där

Allt inom median är tillåtet. Jag skriver ju för en tidning vid namn Slumpen. En tidning för lärarstudenter av lärarstudenter. Jag och min gamla polare Anders har en sådan kallad testpanel där vi i varje nummer testar olika saker, allt från godis till tv-program för att ge en inblick för studenterna vad som är rätt att välja om man befinner sig i totalt jävla mörker. I denna testpanel bjuder vi varje gång även in en gästtestare. Oftast hoppas vi på de större kändare personerna men slutar oftast med någon lärare som skrivit någon trevlig bok. Eftersom jag var borta denna gång under Slumpenskrivtiden och bristfällig kommunikation förekom i Indonesien, så missade jag att skicka in mina åsikter angående tv-program som skulle testas denna gång. Anders, min kompanjon, tog sakerna i sina egna händer och gjorde en personlighetsprofilsanalys av mig och kom sedan fram vad mitt innersta inre skulle ha sagt om mitt innersta inre skulle ha talat. Det är alltid lika trevligt att se vilka tolkningar människorna gör av en. Läs Slumpen i PDF-format på www.umpe.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar