tisdag 28 april 2009

Naken, blodig med en söndersliten kråka brevid

Har varit isolerad i 3 dagar nu. Knappt sett en enda människa. Detta är som Big Brother fast utan mottävlande och alkohol. Efter ett tags isolering börjar hjärnan fungera annorlunda, det blir som en enda stor psykos eller nått. Klockan går men man har ingen aning om vad som egentligen händer. Inatt gick jag till sängs klockan 01 men jag vet att jag inte somnade fören klockan 04 på morgonen. I 3 timmar skedde saker jag inte minns och inte gjorde det saken bättre att jag vaknade upp i skogen imorse...naken, blodig och med en söndersliten kråka brevid mig.

Sofia hittade den här fantombilden på Aftonbladet där de skrivit om någon konstig varelse de sett springa omkring naken i skogen. Creepy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar