lördag 19 mars 2011

Ompa til du dör!

Usch vad sjukligt bra Kaizers var igår. Jag var som ett överlyckligt litet barn och bara sådär drogs in i en euforisk trans. Men jag hade det på känning, att det skulle vara bra, så kanske därför jag hade svårt att sova middag igår eftermiddag för jag var så exalterad.

Det var en för övrigt bra kväll igår. Mötte upp Fia och Frida på centralen då vi sedan drog på söder och åt en bit mat på Pizza Hut. Som vanligt blir det en slags tävling om vem av oss som kan äta mest. Att klara av att äta mycket är respekt i vårt gang. Henrietta kom också förbi och sällskapade och efter frossan på Pizza Hut så drog vi till Debaser där spelningen var. Men efter spelningen drog vi hem till Fia. Vi kände inte direkt för en lång utekväll. Vi var väl relativt trött alla.

Nu är jag och mellanlandar hos Gudrun. Ska in till stan sen och möta upp Frida och Henrietta. Det blir någon form av kväll ikväll som jag inte har någon aning om ännu. Fest? Eller mys?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar