torsdag 10 mars 2011

Fail i förfriskningsprocessen

Jag kanske var lite väl bitter igår och gick lite väl hårt ut i mitt inlägg. Men det kan bli så ibland. Är man uttråkad, saknar social stimuli, mår sjukt dåligt och sen läser igenom Banks alla kommenterar på Aftonbladet. Då kan det bli så. För faktiskt så är ju majoriteten positiv till att Anton kom ut.

Annars så är denna torsdag ett litet bakslag i min förfriskningsprocess. Jag har sovit dåligt inatt, haft ont och känner mig varm igen. Eftersom jag haft typ ont överallt så har jag inte funderat så mycket men igår kvällst så kollade jag ner i halsen och det var zombieherpes all over the place. Så troligtvis har jag halsfluss igen, som jag hade i maj förra året eller så kan det möjligtvis vara körtelfeber eftersom det ter sig ungefär likadant. Och jag är ju väldigt uppsvullen i mina körtlar. Behöver ju iofs inte vara något av det men eftersom jag ligger hemma och googlar mina symptom hela dagarna så blir man ju hypokondrinsk av mindre.

Dock, till min stora lycka, så kom jag på att jag faktiskt hade sparat mina smärtstillande morfintabletter från förra omgången. Så jag har tagit en sådan nu. Alltså mot halsåkommor så är dom awesome! Nä men om det inte sker nu någon förbättring tills imorgon så skippar jag detta med att uthärda och åker till sjukan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar