tisdag 22 mars 2011

Releaseparty

Efter att bara ha glidit omkring och sovit lite varstans den senaste veckan så är det underbart att det är tisdag och jag ligger i min egen säng. Detta har vi firat med spakväll. Dock ter den sig lite annorlunda än vanliga fall då jag endast har lagt fokuset på att tvätta kläder och tryckt i mig en chipspåse till säsongsavslutningen av Solsidan. Inre smörjning möjligtvis...? Alltså för själen.

Gudrun har hittills denna kväll inte kommit ut och hälsat på mig. Är hon möjligtvis sur på mig för något? Känner hon sig sviken då jag väljer att hellre sova med en Civilingenjör än henne? Känner hon sig inte nog sedd? Det är drygt att hålla alla relationerna igång.

På torsdag ska jag jobba hela 15 timmar. Det är fan i mig helt sjukt. Eller ja, jag öppnar på morgonen och sen på kvällen är det "releaseparty" för den nya läroplanen på lärarhögskolan. Och jag har fortfarande inte läst den nya versionen. Det får bli onsdagkvällsnöje. Möjligtvis med en chipspåse. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar