onsdag 9 mars 2011

Fotbollsskor kan göra ditt barn gay

Idag har vi gjort stora framsteg. Jag gick de hela 200 meterna till affären och handlade mat och sen gick hela vägen tillbaka. Dock på hemvägen blev jag tvungen att ta en liten paus då det blåste till väldigt rejält så jag totalt tappade luften och fick vila tills min andfåddhet släppte. Sen så åt jag lite mat och efter det så badade jag. Detta är väldigt stort för mig efter att i 48 timmar endast legat till sängs och inte kunnat rört mig. Men jag känner att jag gör bäst i att stanna hemma resten av denna vecka. Trots febern är borta så har jag fortfarande körtlar svullna som pingisbollar så det ger ett intryck att jag har dubbelhaka. Nu stannar jag inte hemma av ytliga skäl för att jag är svullen utan av att jag fortfarande mår dåligt.

Annars så är vi alla idag stolta över Anton Hysén som kommit ut som bög. Jag tycker det är jätte bra att han gör det för det behövs mer homosexuella förebilder inom den manliga idrotten. Varför skriver jag "inom den manliga idrotten"? För helt seriöst, av alla dessa fotbollsspelare på elitnivå, dessa tiotusentals, så är den enda som öppet vågat visa sin homosexualitet Anton Hysén. Det är helt sjukt. Att det är så. För jag kan garantera er att det finns fler men säkert många som inte vågar visa sitt rätta jag eftersom fotbollen har sin manlighetskultur och en bög som utöver denna manliga sport kan ju inte vara okej....?
Och för er som fortfarande är rädd för att göra ert barn gay så kan jag nu sätta upp ett varningsflagg för fotbollsskor. Anton använder fotbollsskor och det gjorde även hans pappa Glenn.

3 kommentarer:

  1. Jag visste väl att det var farligt med sport! Nu blev jag ännu mer övertygad om att jag inte bör sätta mina söner i fotbollsskola. Gudarna vet hur det skulle sluta! :o

    ;-) Kram o krya på dig!

    SvaraRadera
  2. betyder detta att han är en idkare av analsex?

    SvaraRadera