lördag 12 mars 2011

Balkspänning

Yeees! Jag överlevde natten! Var faktiskt lite orolig där efter att ha kräkbajsat penicillin hela gårdagen. Men nu är det över i alla fall. Tack och lov för det. Nu ska jag bara försöka bli frisk från halsflussen.

Jag har storslagna planer för denna dag. Först tänker jag äta en massa varmkorv med bröd och potatissallad. Sen sova några timmar. Efter jag vaknat tänkte jag bada. Sen möjligtvis ta en powernap. Och sen, om jag är i något som är skaplig form så ska jag in till stan och krama om Helen som är här en kort visit. Eller rättare sagt så ska hela min dag gå ut på att vara så pass pigg så att jag kan fara in och träffa Helen i stan. Har inte sett henne sen i somras så verkligen på tiden! Och jag tror att jag och Helen behöver varandra just nu. Hon behöver få gnällskälla lite på mig och jag behöver få lite gnällskäll utav henne.

Fick sms av Civilingenjören imorse som hade drömt om att hon räknat ut min balkspänning och att den var; (-5*P)/11 där P, med subindex 1, var hennes balkspänning. Hon skrev att hon inte visste alls hur hon skulle tolka detta då våra balkspänningsvärden tar näst intill ut varandra. Dock hade jag inget svar på det heller eftersom jag är relativt inget insatt i balkspänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar