onsdag 16 mars 2011

Hårt.

Ligger halvt som halvt utbränd i min säng efter två relativt långa dagar. Idag så blev det en elva timmars dag med föreläsningar, möten och miljöprojekt. Det är sådär mysigt då man far halv åtta på morgonen och sen kommer hem halv åtta på kvällen.

Igår hade jag en vanlig arbetsdag men efter jobbet så for jag bara hem och bytte om och drog sedan iväg till en Civilingenjör som jag lagade middag åt. Redan då var jag fruktansvärt trött och jag tror att hon möjligtvis tyckte jag var lite tråkig då jag somnade nästan direkt efter middagen. Men det är bra. Hon får verkligen lära känna alla sidor av mig. En Susanne med halsfluss, en Susanne som medicineras för halsfluss och en Susanne som medicineras för halsfluss och har haft en lång dag på jobbet.

Ikväll ska jag verkligen somna tidigt för det kommer vara rätt så fullt upp resterande delen av denna vecka också. Frida kommer ner från Umeå. Kaizers Orchestra på fredag. En massa Fridahäng hela helgen. Kusinfika på söndag. Och sen ska jag klämma in lite Civilingenjör där någon stund också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar